Thursday, June 24, 2010

MENITI SINAR KASIH@mErSik.....




memang asyik banget....
wah,aku dah berbahasa indonsesia....
waduh2~
ni la post pertama aku untuk tahun 2010
aku pi Padang indonesia untuk berbakti...
sangat2 best...
aku kenal ramai kawan baru....
ada kawan2 dari Universitas Andalas...
teman2 yang rapat dengan aku ELGA,CECEP.AZIZ(digosipkan TTM..oh tidak),HAMID.RIZKI,IRWANSYAH...
yang lain2 tu x rapat sangat


ni gambar student UNAND...


ni gambar adek-beradek...(kak imah,aku,abg bobo,zarif,kak aina)

macam2 pengalaman ada..manis,pahit,masam,tawar...semua ada...
aku harap persahabatan kita kekal la ye???

TEH TELOR....
hahahah...
ni ada lagi gmbar2 di padang...



membersih pagar masjid AMPEK LINGKUANG


aku bersama Elga....


kelompok 3



sebelum ke BUKIT TINGGI



cuba teka apa ni???hahaha...kat malaysia panggil APAM BALIK

nak tengok gambaq lagi..pi la kat fb aku...lalala~

0 comments:

Post a Comment